mandag 11. november 2013

Enkel Oreokake

Eg skulle lage oreokake til farsdag og kjøpte kjeks, fløyte og sjokolademousse. Vel heime sjekka eg oppskrifter på nettet, og oppdaga at eg hadde kjøpt for lite av både kjeks og sjokolademousse. Valget vart då å kutte ut å lage kaka eller å lage min eigen variant.
PÅ bloggen til Idefull fann eg DENNE oppskrifta som eg tok utgangspunkt i. Eg måtte gjere oppskrifta enklare, utsjånaden vart enklare, men smaken vart sikkert like god! Og då har ein nådd målet med ei god kake!!

1 pk Oreokjeks, 250 g, ta av 2 stk til pynt og knus resten.
1 pk Freia sjokolademousse
50 g hakka kokesjokolade

Lag sjokolademousse og bland i kjeks og sjokolade, ha ut over botnen på kakeform, 24 cm. Eg brukte Porsgrunn sitt ostekakefat "Bake it".

1 boks Mascarpone ost
100 g melis
1 ts vaniljesukker

Visp sammen og bland dette i 1 pk vispa kremfløyte.
Løys opp 3 pl gelatin og ha dette i kremblandinga. Bre dette ut over laget med sjokolademousse.

Hakk opp dei 2 Oreokjeksa og strø over toppen til pynt.
Sett kaka kaldt minst 1 time.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar